Ahlan wasahlan

Terima kasih kerana sudi ziarah ke blog saya.Semoga saya dapat berkongsi ilmu yang bermanfaat untuk semua.

Rabu, 14 April 2010

sujud syukur padaNya

Pagi ini saya mendapat mesej dari zauj tercinta.Mesej itu menanyakan adakah saya ingin mengetahui sesuatu darinya.Pelik juga hati ini tiba - tiba zauj tercinta bertanyakan begitu.Sebenarnya perasaan ingin tahu itu terlalu tinggi tetapi saya takut apa yang akan saya dengari itu adalah perkara yang tidak mengembirakan.Akhirnya diri ini memberanikan diri juga untuk bertanya apakah berita yang ingin disampaikan itu.

Alangkah terkejut bercampur gembira apabila beliau menceritakan dapat tawaran menulis buku kisah nabi dan para sahabat di bawah satu syrikat penerbitan buku yang terkenal di Malaysia (PTS).Akhirnya tercapai juga impian beliau ingin menulis buku berkaitan sirah nabi & sahabat.Memang itulah impiannya selama ini.TAHNIAH saya ucapkan untuk zauj tercinta.Sujud syukur kepadaNya yang tidak terhingga.

Alhamdulillah permintaan dan harapan kita ditunaikan oleh Rabbul Jalil.Ummi berharap abi berjaya menulis buku tersebut seperti yang telah dirancang.Mungkin inilah hadiah dari Allah S.W.T di atas kesabaran kita selama ini.Ummi turut bersyukur dan gembira dengan berita yang abi sampaikan pagi tadi.Sehinggakan bergenang air mata ummi kerana terlalu gembira.Air mata kegembiraan.Semoga Allah memberi kemudahan dan diharap segala-galanya berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan